Villkor & information
.






Villkor & information





.











HANDLA

VAD GÄLLER NÄR DU HANDLAR HOS OSS?

  • Ett avtal mellan oss upprättas samtidigt som Babyface bekräftar din beställning, med en orderbekräftelse.
  • Babyface.se ingår inte avtal med personer under 18 år utan målsmans tillstånd.
  • Babyface.se förbehåller sig rätten att neka en order.
  • Vid eventuella falska beställningar eller andra bedrägeriförsök kommer ärendet att polisanmälas. Babyface förbehåller sig rätten att överlåta eller pantsätta eventuell fodring till annan kreditgivare.

ORDERBEKRÄFTELSE

Så snart du lagt din order får du en bekräftelse till den e-postadress du angav vid beställningen. Där får du information om din order. Vi rekommenderar att du sparar din orderbekräftelse för att underlätta hantering vid kontakt med kundtjänst. Skulle du inte få din orderbekräftelse vill vi gärna att du kontaktar oss, så skickar vi den på nytt!

KAMPANJER & ERBJUDANDEN

Kampanjer gäller så långt lagret räcker. Vid medskickakampanjer gäller en gåva per kund.

TRYCKFEL ELLER SKRIVFEL

Skulle felaktigheter i pris finnas, förbehåller sig Babyface.se rätten att ändra detta i efterhand. Om det händer, kontaktar vi givetvis dig och informerar om misstaget. Du har då din fulla rätt att ändra, eller annullera, din beställning.

PRISPOLICY

Våra priser är angivna inklusive moms (f.n 25%).

PRESENTER

En present är ett underbart sätt att visa uppskattning på! Köper du en produkt av oss för att sedan ge bort den till någon, får du gärna skriva det i i ett mail till oss. Vi slår då in produkten lite extra, för säkerhets skull. Givetvis skickar vi gärna med en lapp till mottagaren om du vill hälsa något!

TVIST

Vid eventuell tvist följer vi Allmänna reklamationsnämndens rekommendationer.

[Till toppen]
.











BETALA

BETALNING

Babyface AB använder Klarna (Klarna AB, organisationsnummer 556737-0431) som mellanhand för hantering av betalningar. Fakturabetalning är förvalt betalningsalternativ, du kan även välja delbetalning med Klarna konto, Klarna kortbetalning (VISA & Mastercard) samt Klarna direktbetalning via din bank.

Tillsammans med Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Sweden, erbjuder vi följande betalningsalternativ där betalningen görs direkt till Klarna:

  • Betala inom 14 dagar: Betalningstid är 14 dagar från avsändandet av varorna. Villkoren för betala inom 14 dagar finner du här.
  • Konto: Klarna Konto är en kontokredit som tillhandahålls av Klarna och som ger kredittagaren möjlighet att delbetala sina köp månadsvis med minst 1/24 (minimum 50 SEK) av totala utnyttjade kreditbeloppet eller i enlighet med de i kassan godkända villkoren. För mer information om Klarna Konto inklusive allmänna villkor och Standardiserad Europeisk konsumentkreditinformation finner du här.
  • Betala Direkt: Automatisk dragning från ditt bankkonto: baseras på autogiro och ditt konto debiteras ca två bankdagar efter köpet genomförts eller att varan skickats. Villkoren för användande av autogiro finner du här.
  • Banköverföring: Ditt konto debiteras omedelbart efter att beställningen har lagts.

Du hittar mer information om Klarna här och kan läsa deras användarvillkor här.

För att kunna erbjuda en uppsättning av olika betalningsalternativ behöver vi dela dina person-, kontakt- och orderuppgifter med leverantören av respektive betaltjänst. Vi rekommenderar dig att läsa vår sekretesspolicy.

Användningen av dessa uppgifter regleras i enlighet med gällande dataskyddslag och Klarnas sekretesspolicy.



[Till toppen]



.











LEVERANSALTERNATIV

Postnord fraktfri leverans

Med Postnord kan du få ditt paket levererat kostandsfritt Dessa paket går om möjligt till din brevlåda (om inkastet överstiger 7 cm), annars till ditt närmaste Postombud. Normalt sett levereras dessa inom 1-3 arbetsdagar och du får ett sms om ditt paket når ett ombud istället för din brevlåda. 

Postnord hemleverans

Med MyPack Home får du paketet hem, den dag det passar dig. Du mottar leveransinformation via sms och bokar där dag och tid för din leverans.

Instabox Skåpleverans

HÄR kan du läsa alla de vanligaste frågorna om Instabox.

För att få leverans med Instabox skriver du in ditt postnummer i kassan. Instabox erbjuder leverans till de flesta postnummer i Sverige, men inte alla. Välj därefter i vilken Instabox du vill hämta din försändelse i. Antingen vid jobbet, hemma eller nere på stan. Paketet hämtar du enkelt ut med en PIN-kod som du får på SMS. Det går självklart bra att skicka en kompis, partner eller familjemedlem för att hämta ut ditt paket också, så länge hen har koden du fått via SMS. Var noga med att skriva korrekt (svenskt) mobilnummer, samt korrekt mailadress när du lägger din order, så att du får din kod!

Ditt paket ligger i boxen i tre dagar (helgdagar räknas som halvdagar). Efter tre dagar hämtar Instabox ditt paket till sitt lager och du kan då inom 10 dagar beställa en ny utkörning till samma, eller ett annat av deras skåp, utan extra kostnad. Instabox varnar alltid dagen innan de hämtar tillbaka paketet, och du kan alltid höra av dig om du har något särskilt önskemål. Du kan enkelt förlänga tiden paketet ska ligga i skåpet via spårningslänken du får på SMS. Där kan du även chatta med Instabox kundtjänst, via sms. 

För att returnera en vara med Instabox så kontaktar du oss på hello@babyface.se eller ringer på 08-68445200 under våra öppettider så mailar vi en retursedel som du kan använda.

Instabox hemleverans 

Fossilfri hemleverans med cykel genom Instabox hemleveranstjänst Instabikes. Hela vägen från vårt lager till din dörr fossilfritt!
Välj dag och tidsspann då du önskar få leverans i listan över tillgängliga tider (i kassan). När vi packat ordern får du ett sms med ytterligare instruktioner där du kan lägga in portkod, leveransinstruktioner etc. Du kan även välja att få paketet levererat utanför din ytterdörr. 

Vid en eventuell retur av en Instabikes-leverans mailar vi en retursedel som du behöver skriva ut. Kontakta oss i så fall på hello@babyface.se.

Budbee Hemleverans

Till utvalda områden erbjuder vi hemleverans med Budbee. Om Budbee erbjuder hemleverans i ditt område ser du detta alternativ i kassan. Budbee levererar då mellan 17 och 21, den kväll det passar dig.

Budbee Box

Väljer du Budbee Box kan du hämta ditt paket i närmsta Budbee-box. Leveranser sker alla dagar i veckan och du kommer se din aktuella leveransdag när du kommer till kassan. Förvaringsskåpet öppnar du enkelt med en PIN-kod som du får på SMS eller i Budbees app. BankID verifikation krävs av den som hämtar ut paketet. Detta är ett kostnadsfritt och 100% fossilfritt leveransalternativ. Leveranser sker på vardagar mellan kl 17-22 och du kan spåra ditt paket i Budbees app.


Vi reserverar oss för eventuella förseningar hos speditörer.

KOLLINUMMER

Alla försändelser vi skickar får ett kollinummer. Kollinumret hittar du i din mail, eller på dina sidor här på Babyface.se. Hittar du det inte kan du ringa oss på telefon 08- 68445200, eller maila till hello@babyface.se. Vi hjälper dig gärna!

EJ UTHÄMTAT PAKET

Om ditt paket inte hämtas ut, skickas det först en påminnelse till dig. Hämtas det då inte ut skickas det tillbaka till oss. Vi kommer då att debitera dig 200 kr för administrativa avgifter samt fraktkostnader.

ANSVAR

Babyface.se ansvarar för transporten, har du inte fått din leverans hör du av dig till oss på 08-68445200 eller hello@babyface.se. Om du inte fått ditt paket vill vi att du hör av dig till oss inom 2 månader för att vi ska kunna spåra paketet och vidta åtgärd.
[Till toppen]

.











MITT KONTO & BONUSPOÄNG

När du lagt din första order hos oss får du automatiskt ett konto skapat. Där samlas dina bonuspoäng och dina beställningar.

Få bonuspoäng på allt du handlar!

En månad efter att du handlat hos oss på Babyface.se kommer du få ett mail med information om bonuspoäng som satts in på ditt konto. En förutsättning för att du sedan ska kunna handla för dina bonuspoäng är att du är inloggad på ditt konto. När du sedan lagt dina produkter i varukorgen och nått kassan kommer du få valet att handa för dina poäng. Rabatten dras då direkt på ordersumman. På ditt konto, under fliken ”lojalitetsprogram” kan du se hur många kronor dina poäng är värda. Du får en bonuspoäng för varje krona du handlar. Uppdaterar du varukorgen, eller lämnar den, sparas dina bonuspoäng som en bonuscheck på dina sidor till nästa gång.
[Till toppen]

.











RETUR & REKLAMATION

RETUR & ÅNGERRÄTT

För din trygghet ger vi dig 30 dagar på dig att ångra ditt köp. Vi vill att du kontaktar oss innan du gör en retur, på hello@babyface.se. För privatpersoner tillämpar vi även distans- och hemförsäljningslagen samt konsumentköplagen. Om du ångrar ditt köp betalar vi tillbaka dina pengar inom 30 dagar. Du står dock för returfrakten. Kravet för att en vara ska kunna returneras är att den är i väsentligen oförändrat skick när den kommer tillbaka till oss. Ångerrätten gäller inte om varan är använd, skadad, eller på annat sätt modifierad. Öppnade och- eller använda hudvårdsprodukter återtas inte pga sanitära skäl. När du returnerar en vara är det du som ansvarar för att den kommer fram till oss, och att den gör det i bra skick. Slå därför in produkten ordentligt, och skicka den "rekommenderat" om du vill vara på den säkra sidan. Du kan även kontakta oss för att få en retursedel mailad till dig. Antingen då genom Postnord retur, Instabox eller Budbee retur. Återbetalning görs endast på de returer som kommer tillbaka till oss. När returen godkänts av oss görs alltid en återbetalning inom 30 dagar. Vill du göra en Instabox retur kan du (när du fått retursedeln av oss) :

Instabox retur
Boka en retur med Instabox genom att gå in på din spårningslänk som du fått av oss i tidigare sms. Där klickar du på “Skapa retur”. Om du inte hittar länken så kan du också gå in på instabox.io/return och själv skriva in ditt telefonnummer eller PaketID. När returen är skapad så har du 60 minuter på dig att lämna tillbaka paketet (skulle du inte hinna så är det bara att skapa en ny retur). När du är vid skåpet skriver du in den PIN-kod som du fått via sms och skannar sedan ditt paket. Luckan öppnas då automatiskt och du kan lämna in ditt paket.

Budbee retur
Kontakta alltid oss innan du vill göra en retur, via hello@babyface.se eller 08-68445200. Gå in på den spårningslänk du fått via sms och boka där en retur. När du är vid boxen lägger du bara in paketet i den aktuella boxen och låser upp den med koden du fått via sms. När paketet hanterats av Budbee får du en sms-bekräftelse, så att du vet att ditt paket är på väg tillbaka till oss!

Nu löser vi resten! Du får en bekräftelse via mejl från oss när vi mottagit returen.


REKLAMATION

Skulle varan vara felaktig skadad eller inte nå fram till dig måste reklamation göras inom skälig tid. Reklamationen görs genom att maila oss på hello@babyface.se. Skriv då ditt ordernummer och vad som är skäl till din reklamation. Om en vara är felaktig står vi för returfrakten, vilket kommer återbetalas till dig inom 30 dagar vid godkänd retur. Vid reklamation tillämpas konsumentköplagen, se www.konsumentverket.se. För att reklamationen ska godkännas har våra leverantörer krav på att minst 50% av produktens innehåll finns kvar.

ÅTERBETALNINGAR

Vid retur eller reklamation återbetalar vi alltid inom 30 dagar. Har du valt att betala med kort sätts i första hand pengarna tillbaka på ditt konto. Observera att pengarna återbetalas till det konto du använde vi köpet. Vid köp med Klarna Konto eller Klarna Faktura kan vi makulera ordern från kontot eller fakturan, om du inte redan betalat in något på den. Har du betalat in får du pengarna insatta på ditt konto inom 30 dagar.

ALLERGISK REAKTION

Om du fått en allergisk reaktion av någon av de produkter du köpt av oss ber vi dig att fota området och maila bild och beskrivning om din reaktion, så snart som möjligt. Detta är ett krav från våra leverantörer, för att vi ska kunna reklamera produkten. Ett annat krav är att minst 50% av produktens innehåll finns kvar.
[Till toppen]

.











KONTAKT

Oss når du alla vardagar 08:00-16:30 på telefon 08-684 45 200 eller via mail till hello@babyface.se. Vi kan hjälpa dig med allt från val av produkter, makeuptips, spårning av paket till returer och reklamationer.

SÄKERHET

GARANTI

Babyface.se är en auktoriserad återförsäljare av samtliga varumärken i vårt sortiment. Detta innebär att vi enbart säljer produkter från Svenska generalagenter. Du är då alltid garanterad äkta och nytillverkade produkter.

SÄKERHET

Vi är måna om din säkerhet! I samband med att du registrerar och beställning hos oss, uppger du dina personuppgifter såsom namn, adress, e-post, telefonnummer och ditt personnummer. Det innebär att du godkänner att vi lagrar och använder dina uppgifter i vår verksamhet för att fullfölja våra åtaganden gentemot dig. PUL & anti-Spam policy samt hantering av Cookies Enligt personuppgiftslagen (1998:2004) får ingen registrering av personuppgifter ske utan personens medgivande. När du klickar på beställ på vår webshop eller när du anmäler dig som kund hos Babyface.se godkänner du att Babyface.se lagrar de uppgifter vi behöver för att kunna fullfölja din beställning.

Endast Babyface.se har tillgång till dina uppgifter och lämnar inte ut några uppgifter utan ditt godkännande, med undantag från rättsliga ärenden. Babyface.se medverkar inte till att skicka så kallad SPAM. Som kund till oss kan du få e-post rörande er order, betalning eller annan kommunikation du initierat samt information, nyhetsbrev eller erbjudanden kring vår kundrelation. E-postutskick från tredje part eller rörande varor eller tjänster som inte är direkt relaterade till vår verksamhet förekommer inte. Du som kund kan enkelt avregistrera dig från våra nyhetsbrev på förstasidan på www.babyface.se. Detta utan att du som kund måste göra en inloggning eller liknande. En cookie är en liten textfil som webbplatsen du besöker begär att spara på din dator. Cookies används på många webbplatser för att ge en besökare tillgång till olika funktioner. Informationen i en cookie är möjlig att använda för att följa en användares surfande. Enligt lagen om elektronisk kommunikation, som trädde i kraft den 25 juli 2003, ska alla som besöker en webbplats med cookies få information om:
  • att webbplatsen innehåller cookies
  • vad dessa cookies används till
  • hur cookies kan undvikas
Vi använder oss av sessions cookies för att rent tekniskt hålla reda på vad en användare gör på sidan, inloggning, lagt något i varukorgen osv. Vi använder oss av cookies. Accepterar man inte cookies i sin webbläsare så kommer mycket av funktionaliteten på sidorna inte att fungera. Detta eftersom webbplatsen kommer att tycka att det är en helt ny besökare för varje sidladdning! Vill du inte acceptera cookies kan din webbläsare ställas in så att du automatiskt nekar till lagring av kakor eller informeras varje gång en webbplats begär att få lagra en kaka. Genom webbläsaren kan också tidigare lagrade cookies raderas. Se webbläsarens hjälpsidor för mer information.
[Till toppen]

.











INGREDIENSER & PROVER

INGREDIENSER

Eftersom ingredienssammansättningar ändras kan vi inte alltid garantera att listan är komplett, uppdaterad eller felfri. För en korrekt ingrediensförteckning hänvisar vi därför till förpackningarna, eller att du kontaktar oss - vi hjälper dig gärna!

PROVER

Önskar du få med specifika prover i ditt paket kan du skriva till kundtjänst, i meddelandefältet i kassan. Vi har inte alla våra produkter i prov, men har vi det prov du önskar få medskickat i lager, ordnar vi givetvis det!

[Till toppen]

.











PERSONUPPGIFTER

PERSONUPPGIFTSHANTERING

Vi hanterar personuppgifter enligt bilagan Personuppgiftspolicy.

Sekretess- och integritetspolicy

I enlighet med GDPR publicerar vi nedan information gällande datasekretess för dig som handlar på Babyface.se. Datasekretess är mycket viktigt och vi vill vara helt transparenta med hanteringen av dina personuppgifter.

 

Vem är registeransvarig för dina personuppgifter?

Babyface AB är registeransvarig för de personuppgifter som du skickar till oss och ansvarar för dina personuppgifter i enlighet med gällande dataskyddsbestämmelser. Vi har utsett ett dataskyddsombud för att se till att vi hela tiden behandlar dina personuppgifter på̊ ett korrekt och lagligt sätt. Vill du komma i kontakt med vårt dataskyddsombud mailar du hello@babyface.se, så skickas du vidare till rätt person.


Babyface Ab
Degerby Gård 5
179 96 Svartsjö
Sverige

Företagsregister: Bolagsverket
Organisationsnummer: 556877-7089
Momsregisteringsnummer:SE556877708901


 

Vart lagras dina uppgifter?
De uppgifter som vi samlar in från dig lagras inom det europeiska ekonomiska samarbetsområdet (EEA), men kan även överföras och bearbetas i ett land utanför EEA. All sådan överföring av dina personuppgifter sker i enlighet med gällande lagstiftning.

Vid överföringar utanför EES tillämpar Babyface Ab avtalsklausuler av standardtyp och integritetsskydd som skydd i länder utan beslut av adekvat skyddsnivå från Europeiska kommissionen.


Vilka personuppgifter behandlas?

Babyface samlar in personuppgifter som du själv lämnar till oss, exempelvis när du lägger en order i webbutiken, kontaktar vår kundservice, eller prenumererar på vårt nyhetsbrev. Uppgifter samlas även in genom cookies för att vi ska kunna administrera dina köp och för att förbättra din användarupplevelse hos oss.Babyface kan komma att lämna ut dina uppgifter till tredje part, såsom samarbetspartners, personuppgiftsbiträden och leverantörer av kort- och kommunikationstjänster. 

Tredje part som Babyface tillhandahåller information om en kund eller kontoinnehavare till får endast använda informationen i syfte att sälja och marknadsföra Babyfaces tjänster och produkter eller i syfte att leverera tjänster med anknytning till Babyfaces avtal med dig som kund eller kontoinnehavare. De personuppgifter som du förser oss med kan exempelvis vara:

  • Namn
  • Personnummer
  • e-postadress
  • leveransadress
  • faktureringsadress
  • telefonnummer
  • köp-, betal- och orderhistorik
  • IP-adress.

All kommunikation som vi har med dig via e-post dokumenteras för att tillhandahålla hög service.I samband med beställning godkänner du våra ordervillkor och integritetspolicy som innebär att vi lagrar och använder dina uppgifter i vår verksamhet för att kunna fullgöra en rättslig förpliktelse (bland annat bokföring) kunna behandla din order och genomföra köpet, underlätta vid kommande köp, retur, möjliggöra uppdatering av din order samt för utskick av erbjudanden via sms, e-post eller annan direktreklam. 


Hur används dina uppgifter?

  • För att fastställa din identitet när du handlar samt säkerställa att du innehar den lagstadgade minimiåldern för att genomföra köp online.
  • Skapa ditt kundkonto hos oss, så att du kan se dina tidigare beställningar, bonuspoäng, returärenden med mera.
  • Så att vi kan behandla dina beställningar, returärenden eller reklamationer.
  • Till att kontakta dig om något problem uppstår gällande din order, eller när din order finns att hämta hos ombud.
  • Till utskick av information och riktade budskap via mail, sms eller sociala medier.
  • Besvara dina frågor via e-post eller via kundtjänst.
  • Förhindra bedrägeri eller missbruk av våra tjänster.
  • För att du ska kunna delta i våra tävlingar.

 

Hur länge sparas uppgifterna?

Vi kommer inte lagra dina personuppgifter under längre tid än vad som är nödvändigt för att uppfylla de ändamål som angivits. Dina uppgifter sparas i sju år (eller så länge vi är skyldiga enligt lag att göra detta) efter att du senast varit aktiv kund hos oss. Detta förutsatt att du samtyckt till att vara registrerad i vårt kundregister. Därefter raderas dina personuppgifter automatiskt.

 

Uppdateringar av sekretess- och integritetpolicy:
Vi kan behöva uppdatera denna sekretess- och integritetspolicy. Den senaste versionen av integritetsmeddelandet finns alltid tillgängligt på vår webbplats. Vi meddelar dig om eventuella väsentliga förändringar i integritetspolicyn görs. Sådana kan exempelvis vara om syftet med användningen av dina personuppgifter ändras eller om vi uppdaterar information om dina rättigheter.



Vilka rättigheter har du?

Du har rätt att när som helst begära information om vilka personuppgifter vi har om dig, ändra de samtycken du lämnat eller avböja vidare reklam. Är uppgifterna felaktiga kan du begära att de ändras eller tas bort. Sådana önskemål skickas skriftligen till oss till ovan angiven postadress. Vi kan komma att neka din begäran om radering i de fall bokföringslagen hindrar oss från detta.  Om du anser att vi har hanterat dina personuppgifter på ett felaktigt sätt, har du rätten att ta ärendet vidare till tillsynsmyndigheten, Datainspektionen. 

 

Hur skyddar vi dina personuppgifter?

Babyface AB har vidtagit de tekniska och organisatoriska säkerhetsåtgärder som krävs enligt lag, för att se till att dina personuppgifter inte manipuleras, förloras, förstörs eller att obehöriga kommer åt dem. Vi utvecklar våra rutiner i takt med den tekniska utvecklingen.

Samtliga transaktioner som görs genom webbutiken där dina personuppgifter används krypteras med hjälp av SSL. SSL (Secure Socket Layer) använder en kombination av kryptering med publika nycklar (PKI) och symmetriska nycklar.

 

Cookies

Vi använder cookies i vår webbutik. En cookie är data som skickas från en webbplats och lagras lokalt i din webbläsare. Nästa gång du besöker webbplatsen kan cookien hämtas och meddela webbplatsen om dina tidigare aktiviteter här. För att vi ska kunna ge dig en bättre användarupplevelse använder vi cookies. Vi använder dem också för att kunna analysera trafiken till vår webbplats. När du kommer in på vår webbplats får du därför frågan om du godkänner användningen av cookies. Du kan ställa in din webbläsare på att inte acceptera cookies, men då kommer du inte ha möjlighet att göra någon beställning. Du kan dock när du vill radera de cookies som sparats i din webbläsare! Det finns ett par olika typer av cookies:

 

Obligatoriska cookies

Dessa cookies är ofrånkomliga om du vill handla på vår webbsida. De krävs för att webbsidan och dess funktioner ska kunna fungera som avsett.



Anpassningscookies

Anpassningscookies används för att anpassa vår webbplats för våra besökare, vilket ger en bättre användarupplevelse. Denna information är inte knuten till en person.

 

Cookies från tredje part

Dessa används till att integrera innehåll från sociala plugins eller till analyser via exempelvis Google Analytics.

 

Google Analytics

Här samlas information in om hur våra besökare använder vår webbplats. Googles integritetspolicy hittar du här: www.google.com/intl/en/policies/privacy. 

 

http://www.allaboutcookies.org/kan du läsa mer om cookies!




#YESBABYFACE

Vi älskar när vi taggas och nämns i sociala medier och ber då ibland om lov att få dela bilden/videon i våra kanaler. Materialet publiceras då främst på vår webbsida men kan också komma att publiceras i våra andra sociala kanaler, såsom vår blogg, nyhetsbrev, Instagram eller Facebook. Den text som är publicerad kan komma att komma med i originalform, eller något redigerad, ibland helt utesluten. När du får en förfrågan gällande din bild eller ditt rörliga material från oss kan vi alltså komma att dela den vidare - förutsatt att du svarar #yesbabyface.

Du ger då alltså Babyface Ab (556877-7089) en icke-exklusiv, royalty-fri licens att använda dina bilder i marknadsföring och/eller reklam. Du ger oss då även rätten att reproducera, distrubera och redigera dina bilder. Du garanterar att du äger rättigheterna till det material du postat och att tillstånd finns från personerna i bilden/videon. Du intygar även att du inte är ett företag utan en privatperson, och att du är myndig (18 år eller äldre) eller att du har dina föräldrars samtycke. 

I och med att du godkänner detta frigör du Babyface Ab från ekonomiska skyldigheter för användning av dina bilder. Du befriar och godkänner även personer som handlar från Babyface.se från alla anspråk (inklusive fordringar från tredje part) och skulder i samband med användning av bilderna enligt ovan.

Om du vill återkalla samtycket att dela dina bilder med Babyface Ab måste du klicka på "i"-ikonen i nedre vänstra hörnet i din delade bild, på vår webbsida. Den länkar dig sedan till ett formulär där du kan återkalla ditt samtycke.  


[Till toppen]

.





Pricerunner köpgaranti

Få ditt köp skyddat upp till 50.000 kr om något problem skulle uppstå. Som medlem på PriceRunner ingår alltid Köpgaranti hos oss. Denna tjänst är gratis och gäller för registrerade PriceRunner medlemmar. För dig som inte är medlem på PriceRunner och besökt oss genom deras tjänst så kan du ändå få ditt köp omfattat av Köpgarantin. Det enda du behöver göra är att inom 60 minuter registrera dig gratis på deras hemsida. Det går på ett kick! Registrera dig för PriceRunner Köpgaranti

För att Köpgarantin ska gälla så måste beställningen vara addresserad till den adress du är skriven på. Du är berättigad ersättning om något går fel med ditt köp såsom att varan är skadad, en enskild vara saknas vid leverans, varan är felaktig eller leverans uteblir. Om något gått fel med ditt köp ersätter Köpgarantin dig för såväl inköpskostnader som fraktkostnader. Du får även ersättning för direkt ekonomisk skada du lidit till följd av felet. Köpgarantin omfattar inte eventuell värdeminskning, uteblivna intäkter eller andra direkta eller indirekta kostnader.

På PriceRunner hittar du en lista på kategorier som ej omfattas samt kompletta villkor och regler som gäller.





BOLAGET

BOLAGSINFORMATION

Bolagsnamn: Babyface AB
Säte: Degerby Gård 5, 17996 Svartsjö.
Organisationsnummer: 556877-7089
Kontakt: 08-68445200 eller hello@babyface.se
F-skatt: Babyface AB är godkänd för f-skatt.
Momsregistreringsnummer: SE556877708901

COPYRIGHT

Copyright © Babyface AB. Bilder och texter är copywright Babyface AB om ej annat anges. Texter är egenskrivna och får inte nyttjas för kommersiellt bruk.
[Till toppen]